2012. március 8., csütörtök

Az új lakótárs

Lassan két hónapja, hogy beköltöztem Sédhiou-i kis lakomba, amit azóta próbálok otthonossá (vagy legalábbis lakhatóvá) tenni. Ahogy teltek a napok, lakótársaim is folyamatosan változtak. A fürdőmben tanyázó csótányt egy kisegér váltotta, akinek társaságát jó pár hétig élvezhettem. Napközben egész jól viselkedett, de az éjszakai tivornyáit nehezen szoktam meg. Aztán ahogy jött, el is ment. Pár nap nyugi után beköltözött Michiel. Rendes gyerek, csak néha még a frászt hozzuk egymásra. Például tegnap, mikor zuhanyzás után a falon lógó törölközőmért nyúltam. Michiel lógott rajta, aki hirtelen szaladni kezdett, ezzel kisebb szívrohamot hozva rám. Még egy darabig pózolt (így végre le tudtam fényképezni), aztán egy hirtelen mozdulattal a szobámba vette az irányt, és befészkelte magát a ruháim közé. Remélem, ő nem kapott szívrohamot, és ma este megint otthon vár majd :)

Michiel, a gekko